Het eerste logovoorstel was gelijk raak! Hieruit volgde al snel een strakke website en ook werd er goed meegedacht aan pakkende en originele promotiemiddelen. Dik tevreden!
Joost van Luijk, directeur
Opgeleverd: april 2018
Regio: Nootdorp / Berkel & Rodenrijs
Key features project
Groen en lichte/ zachte tinten overheersen in de tuinbouw als het gaat om de huisstijlkleuren. Voor Hot Pepper King hebben we juist drie hard contrasterende "kleuren" gebruikt, iets wat krachtig uitkomt bij het product hete pepers en haar pittige karakter.
Na de ontwikkeling van het nieuwe logo hebben we deze overal doorgevoerd. Het bedrijf heeft een imposante schuur van 11 meter hoog waar het logo mooi tot zijn recht komt.
Dagelijks passeren er duizenden mensen met de Randstad rail langs de achterkant van het bedrijf van Hot Pepper King. Duizenden (potentiële) consumenten waarbij pepers niet op het standaard boodschappenlijstje staan. Graag wilde Hot Pepper King een prikkelende boodschap meegeven aan deze mensen, met een vleugje humor. Want dit past bij het bedrijf. Door middel van een steigerframe, die is bevestigd aan het bassin en extra verankerd is om het geheel niet weg te laten waaien, maakte dit tot een goede constructie.
Veel reizigers rijden iedere dag langs hetzelfde traject met behoorlijk wat snelheid. De uiting moest dus krachtig en simpel zijn. De ontvangen feedback van bekende reizigers was zeer positief, de boodschap is blijven hangen.
Hoe prikkel je een passant? Kort en krachtig is vaak het antwoord!
Kom in de Kas. Hét consumenten event in de tuinbouw. Hot Pepper King opende haar deuren en zocht naar iets leuks voor jong en oud. En of het leuk werd! Een fotostand van 3 x 2 meter waarbij mensen een 'pittige pose' konden aannemen. In de praktijk zeer succesvol met kinderen die na binnenkomst direct erop afsnelden om op de foto te kunnen.
Van een bescheiden bedrijf zonder logo en huisstijl naar een bedrijf in een compleet nieuw jasje! ‘’Als we het doen, doen we het goed’’ Was het motto van Hot Pepper King. Dit werd feestelijk ingeluid. De genodigde kregen middels de uitnodiging een tipje van de sluier.
Nieuw! Dit sambal pakket is binnenkort in de supermarkt verkrijgbaar. Het pakket is ontwikkeld door Hans van Luijk en Westdesign heeft de wikkel ontworpen.
Hot Pepper King gaf al haar medewerkers t-shirts passend in de nieuwe huisstijl. We hebben leuke t-shirts gevonden waarbij de kleuren goed passen bij de nieuwe huisstijl.